צריכים שולחנות שוק לאירוע שלכם? השאירו פרטים או התקשרו: 0509992080

שולחן שוק סושי

לירן יושעי - כותב התוכן באתר

הסושי הוא כבר מזמן לא רק נחלתם של היפנים והישראלים כבר אימצו אותו בתור מאכל לאומי. ועכשיו אחרי שכבש את לבבות הישראלים הוא מככב על שולחנות השוק לאירועים.

אם אתם גרגרני סושי מדופלמים וכבר החלטתם ששולחן סושי מתאים לאירוע שלכם, דבר איתנו כבר היום: טלפון

למי מכם שלא זוכר מה זה שולחן שוק נזכיר: שולחן שוק הוא כוכב הערב שלכם (חוץ מכם כמובן). עליו מונחים שלל מטעמים באיזה נושא שתבחרו. בין אם בשולחן שוק שווארמה או שולחן שוק חלבי, לאורחים שלכם מובטחת הנאה קולינרית מטריפת חושים.

מה זה שולחן שוק סושי?

שולחן שוק סושי הוא בדיוק כמו שהוא נשמע. שולחן רחב וגדול עליו מפוזרים רולים טעימים של סושי אך לא רק. השולחן עצמו מרשים ביופיו ואסתטי, ונועד למשוך אליו את כל האורחים. מובטח לכם שכל אורח ימצא לעצמו מה לאכול. השולחן מעוצב ברמה גבוהה ובסגנון אסייאתי שיזרוק אתכם במחשבות ליפן או למסעדה יפנית שאהבתם. חומרי הגלם טריים וכוללים מגוון ירקות עשיר, דגים טריים וכן, גם טבעוניים ימצאו את עצמם סביב השולחן הזה.

טריות ואיכות

לפעמים סושי נתפס כמאכל לא טרי ורבים מפחדים לאכול ממנו. תנו לנו להרגיע אתכם. חומרי הגלם שלנו הם הטריים ביותר והטעימים ביותר שתמצאו בשוק ההסעדה. אנחנו לא מקלים ראש כשזה נוגע לאיכות הדגים שלנו. הם תמיד טריים ונחתכים וביום האירוע שלכם, לא דקה לפני. גם הירקות שלנו פריכים וטריים ונקטפים באותו השבוע. הצלחנו להרגיע אתכם?

איך מתמחרים שולחן שוק סושי?

כמו בכל אירוע בו יש שולחן שוק, על פי כמות האורחים. לפני האירוע אנחנו נתכנן יחד איתכם ונחשב את מספר המנות שיספק את האורחים שלכם. חשוב לדעת כי יש לקחת בחשבון אורחים שסושי הוא לא בדיוק כוס התה שלהם ולחשב מנות נוספות. צריך לקחת בחשבון גם ילדים שעדיין לא טעמו את טעמו של מאכל האלים הזה. בנוסף, אל תשכחו את הקינוחים בסוף האירוע, שתייה, אלכוהולית וקלה. כל הדברים האלה נלקחים בחשבון.

כמה עולה שולחן שוק סושי?

שולחן שוק סושי הוא שולחן שופע במאכלים מדהימים והחישוב נעשה לפי כמות המנות לסועדים. אם מוסיפים מאכלים נוספים כמו סלטים ומרקים, ניתן להגיע למחיר של 150-200 ₪ לסועד. לכן חישבו טוב טוב כיצד תרצו לאבזר את השולחן שלכם, האם רק סושי מעניין אתכם או מנות נוספות.

ראו גם: כמה עולה שולחן שוק

גרמנו
לכם להתחיל דבר יפנית? התקשרו עוד היום וקבלו הצעה אטרקטיבית לשולחן שוק סושי מפנק
באירוע שלכם: 050-9992080

שאלות ותשובות

שולחן שוק סושי הוא שולחן רחב עליו מונחים מטעמים אסייאתים, כשהסושי הוא המנה העיקרית.

בטח! חומרי הגלם שלנו טריים. הדגים אינם קפואים ונחתכים באותו היום והירקות שלנו נקטפים באותו השבוע של האירוע שלכם.

כמו בכל שולחן שוק, זה תלוי בכמות הסועדים באירוע שלכם. מחיר לסועד נע בין 150-200 ש"ח

מה היה לנו עד עכשיו?

לירן יושעי - כותב התוכן באתר

אודות כותב המאמר לירן יושעי

לירן יושעי – ביום: כותב תוכן בתחומי: הקולינריה, שולחן שוק, אוכל ושתייה לאירועים, מעצב גרפי ומבקר קולנוע וטלוויזיה. בלילה: נשוי ואב לשניים, תקוע באייטיז ואספן בובות בלתי נדלה.

לקוחות ממליצים

ביקורות

צור קשר

שלח הודעה
היי כאן הווצאפ של חברת chef4u!
יש לך שאלה?
נשמח לענות :)
דילוג לתוכן