צריכים שולחנות שוק לאירוע שלכם? השאירו פרטים או התקשרו: 0509992080

שולחן שוק המבורגר

לירן יושעי - כותב התוכן באתר

מכירים את זה שאתם מקבלים הזמנה ליום הולדת, חתונה או אירוע אחר ואתם כבר אוטומטית מגלגלים עיניים כי אתם יודעים שהם הולכים להגיש את אותו אוכל משעמם? בינינו, למי יש כוח לנסוע שעתיים לאיזה חור מרוחק רק כדי שיגישו לנו את אותו הפירה עם אותו חזה עוף… אבל מה אם היינו אומרים לכם שיש אופציה אחרת? שתגרום לכם לשים גז כדי לא לפספס את השלב של האוכל? אנחנו מדברים על שולחן שוק המבורגר, שהוא שולחן שמלא בכל טוב- שפע של אוכל, טעם, קראנץ' וכיף חיים. רוצים לדעת עוד על מה זה שולחן שוק המבורגר? ממש פה נספר לכם את כל מה שכדאי לדעת על השירות שלנו. לפני הקריאה אנחנו ממליצים להביא מפית כי תכף אתם תתחילו לרייר…

מה זה שולחן שוק המבורגר?

טוב אז את ה״המבורגר״ בביטוי ״שולחן שוק המבורגר״ אתם בטח מכירים ואוהבים. אבל מה הקשר שולחן שוק? מדובר בדוכן במחניודה? התשובה לכך היא- כן ולא. שולחן שוק הוא שולחן שמביאים אל האירוע ועליו מערימים שלל סוגים שונים של אוכל בצורת הגשה מיוחדת, וככה כל אחד יכול לאכול בסגנון ״אכול כפי יכולתך״. בעצם לא מדובר בשולחן שעליו יש צלחות וקערות מסודרות ועליהם אוכל- אלא ערימות של אוכל, מסודרות בצורה מגניבה שמייצרת תחושה אמיתית של שפע. מדובר בשולחן המבורגרים שלא רק מציע לכם שלל מטעמים שונים, אלא גם יהיה תפאורה מושלמת לתמונה לאינסטגרם שתגרוף המון לייקים. מבטיחים לכם, אין על הצבעוניות של השולחן הזה.

תפריט שולחן שוק המבורגר

אז מה בעצם כולל התפריט של שולחן שוק המבורגרים? דמיינו לעצמכם שולחן המבורגרים שהמטרה שלו היא אחת- לייצר עבורכם את ההמבורגר של החלומות הכי פרועים שלכם. נתחי בשר איכותיים, צ׳יפס קריספי ומלוח, ירקות חתוכים ולחמניות חמות שרק הן שוות שיהיה להן שולחן משל עצמן. מדובר בקרנבל של טעמים- ואתם הבוס הגדול שבוחר מה לאכול. תאמינו לנו, אתם לא תסתפקו בצלחת אחת- אתם תרצו לחזור שוב ושוב כדי לטעום ממה שיש לתפריט המטורף הזה להציע.

לאיזה סוגי אירוע מתאים שולחן שוק המבורגר?

אוקיי בסדר, הבנו שמדובר בחגיגה של ממש. אבל לאיזה אירוע בדיוק זה יכול להטעים? אל דאגה, שולחן שוק המבורגר יכול להתאים למגוון אירועים. אירוע חברה? בטח. חתונה? למה לא. בר מצווה? בהחלט, ותדאגו לאקסטרה קטשופ כי ילדים בני 13 אוכלים את זה כאילו זאת המנה העיקרית. כמעט כל אירוע יכול להרוויח משולחן שוק המבורגר חגיגי.

סוג האירוע
למה שולחן שוק המבורגר מתאים
חתונה
שולחן שוק המבורגר הוא דרך מפתיעה להאכיל את האורחים שלכם. ככה כולם יזכרו את החתונה הזו למשך הרבה מאוד זמן.
אירוע חברה
אירוע חברה זאת דרך טובה לשבור שגרה, להפתיע, ולהפוך אירוע חברה שיכול להיות משמים ורשמי- לכיפי וקרוב יותר לקרקע. ככה עובדים יכולים לשבור דיסטנס אחד עם השני!
יום הולדת
יום הולדת אם אתם חוגגים יום הולדת למישהו שחולה על המבורגרים, אין מצב שהוא לא יתלהב בטירוף משולחן שוק המבורגר. אה, וכמובן שגם האורחים ילקקו את האצבעות.
מסיבת סוף שנה
רוצים לחגוג את סוף השנה כמו שצריך? אין דרך טובה יותר לסגור שנה מוצלחת מלבלוס המבורגר ואת כל השפע שמסביב.

שולחן שוק המבורגר כשר למהדרין

אם אתם שומרים כשרות, אל חשש. שולחן שוק המבורגרים שלנו הוא כשר למהדרין. ככה אתם לא צריכים להתפשר על משהו טעים פחות- ההמבורגרים שלנו משלבים כשרות עם טעם פיגוז.

מחיר שולחן שוק המבורגר

טוב זאת באמת נשמעת כמו חוויה שחבל לפספס נכון? אבל רגע מה בנוגע לכסף? כמה זה עולה? צריך למכור כליה? ממש ממש לא חברים, יש לנו סקופ בשבילכם: אין פה מחיר אחד קבוע וחד משמעי- אתם תחליטו כמה אתם משלמים, ואנחנו נעשה את המקסימום למענכם במסגרת התקציב. מה שתגידו אנחנו נעשה- אנחנו רק כאן כדי לספק לכם את חווית ההמבורגר ברמה הגבוהה ביותר, ללא קשר לתג המחיר. ככה כל אחד יכול להתאים לעצמו את מה שנכון לו, בכל המובנים.

ראו גם: שולחן שוק מחיר

שולחן המבורגר ליום הולדת

אנחנו חושבים שהדרך הכי טובה לחגוג ימי הולדת היא לצרף אליהם המבורגר. זה נכון בעצם לכל אירוע….הוסיפו שולחן שוק המבורגר ליום ההולדת של הבן הצעיר שלכם או של סבתא- מדובר בחגיגה שכולם יהיו מרוצים ממנה, מהקטנים ועד הגדולים.

ראו גם: שולחן שוק ליום הולדת 

שאלות נפוצות

1. שאלה: מהו שולחן שוק המבורגר?

תשובה: שולחן שוק ההמבורגר הוא צורת הגשה של אוכל באירועים, שבה הרבה מנות פרוסות על השולחן. דבר זה מאפשר לאורחים לבחור מה הם רוצים ולאכול את הכמויות שבא להם. מדובר בצורת הגשה יפה, כיפית ומיוחדת.

2. שאלה: למי זה מתאים?

תשובה: שולחן שוק המבורגר יכול להתאים לכמעט כולם. הרי אין מי שלא אוהב המבורגר! זה יכול להתאים לילדים, למבוגרים, לבנים, לבנות, לשומרי כשרות ולאלה שגם לא. המבורגר זה אוכל אוניברסלי!

3. שאלה: שולחן שוק המבורגר מגיע עם תוספות?

תשובה: בוודאי! מעבר להמבורגר המעולה אתם תוכלו ליהנות גם מתוספות כיפיות בצד, כמו צ׳יפס, ירקות ועוד. בקיצור, לא מומלץ לבוא שבעים לאירוע הזה.

4. שאלה: לאיזה כמות של אנשים שולחן שוק המבורגר מתאים?

תשובה: זה משתנה. אפשר להכין שולחנות שוק המבורגר שיתאימו לקבוצה קטנה של 15 איש וגם כאלה שיתאימו לאירוע של 100. אתם תגידו כמה אורחים מגיעים אליכם, ואנחנו נדאג שתהיה כמות מספקת לכולם- כדי שאף אחד לא יישאר רעב.

מה היה לנו עד עכשיו?

לירן יושעי - כותב התוכן באתר

אודות כותב המאמר לירן יושעי

לירן יושעי – ביום: כותב תוכן בתחומי: הקולינריה, שולחן שוק, אוכל ושתייה לאירועים, מעצב גרפי ומבקר קולנוע וטלוויזיה. בלילה: נשוי ואב לשניים, תקוע באייטיז ואספן בובות בלתי נדלה.

לקוחות ממליצים

ביקורות

צור קשר

שלח הודעה
היי כאן הווצאפ של חברת chef4u!
יש לך שאלה?
נשמח לענות :)
דילוג לתוכן