עשינו לכם חשק להזמין עוגה לחתונה?

צרו עימנו קשר בפלאפון 050-9992080

עוגות חתונה מעוצבות

עוגת חתונה היא הרבה יותר מקינוח שמוגש בסוף הערב, היא גולת הכותרת של הכיבוד שמוגש באירוע וכשיש עוגות חתונה מעוצבות בקפידה שגם מצטלמות נהדר – זה כמובן בונוס. בשנים האחרונות הנושא של עוגות מושקעות ומיוחדות במינן שמוגשות באירועים חגיגיים הפך לפופולרי עד כדי כך, שאם אתם רוצים להזמין עוגה חגיגית לחתונה המתקרבת שלכם, כדאי שתיערכו לכך ותזמינו אותה מספיק זמן מראש.

עוגות לחתונה – קצת היסטוריה

בעבר הלא רחוק כל כך, לפני כמה עשורים, לא היה כמעט אירוע חתונה בישראל שלא הייתה בו עוגת ענק, מפוסלת בקרם חמאה עשיר ועם שלוש "קומות" לפחות. המודעות לאורח חיים בריא לא הייתה בשיאה והרצון להידמות לאמריקה, לפחות במובן של המתוקים, גרם לקילוגרמים של סוכר להיות חלק בלתי נפרד מכל אירוע.

לאחר תקופה ארוכה של רגיעה ואלפי אירועים בשנות התשעים והאלפיים שדווקא לא היו בהם עוגות חתונה, הגיע האינטרנט ועמו הרשתות החברתיות, שגרמו לרצון העז לתעד כל רגע ולהעלות תמונות מרהיבות של החיים הטובים. בשלב הזה עוגות חתונה יוקרתיות חזרו להיות כוכבות ואינספור זוגות מאז, כבר הצטלמו כשהם פורסים בחגיגיות את הפרוסה הראשונה מעוגת החתונה המפוארת שלהם.

עוגות חתונה
עוגות חתונה

הכירו את הטרנדים הפופולריים של עוגות חתונה מעוצבות

אפשר להתייחס לשלושה טרנדים עיקריים בתחום של עוגות חתונה, שכולם קשורים לציפוי שעל העוגה:

#1 עוגות חתונה מבצק סוכר – מדובר בחומר עמיד במיוחד, מתוק מאוד וטעים, באמצעותו ניתן לפסל קישוטים יפהפיים לעוגה ולהעניק לה מראה בלתי נשכח. בצק סוכר מגיע בכל צבעי הקשת, כך שניתן בהחלט לעצב עוגה שקולעת בדיוק לטעמכם.

#2 עוגות בציפוי קרם חמאה או פודינג – עוגות זילוף הן סוג של חידוש טרנדי של אופנת העבר, שבה קרם חמאה היה הציפוי האהוב ביותר עבור עוגות חתונה יוקרתיות. הקרם עדין יותר במרקמו בהשוואה לבצק סוכר, לכן העוגה עצמה מעט פחות עמידה בהשוואה לעוגות עם בצק סוכר – אבל הן גם אהובות הרבה יותר על האורחים בדרך כלל.

#3 עוגות פריסטייל – שילוב של קישוטים שונים שכוללים סוכריות, קרמים וממתקים הוא עיצוב ייחודי של עוגות חתונה שצובר תאוצה לאחרונה. זהו ניגוד מוחלט לטרנדים הקלאסיים והמוכרים והוא מתאים מאוד לזוגות שמעוניינים "לצאת מהריבוע" ולהזמין עוגות חתונה מעוצבות שהן גם קצת אחרות.

הטעמים השונים של עוגות חתונה יוקרתיות

אם חשבתם שווניל ושוקולד הם הטעמים היחידים של עוגה שמתאימה לחתונה, כדאי שתחשבו שוב. זה נכון ששוקולד וגם וניל הם פופולריים מאוד – וזה כנראה בגלל שהטעמים הסטנדרטיים הללו מתאימים כמעט לכל טעם של ציפוי ומשתלבים נהדר עם קינוחים נוספים שמוגשים באירוע.

עם זאת, טעמים מפתיעים כמו בננה, עוגת "קטיפה אדומה" מתוקה ואפילו עוגת דבש, יכולים להיות נהדרים כקינוחים ואפילו בתור עוגה יוקרתיות ומעוצבת, שמסתתרת מתחת לציפוי טעים ועשיר.

חשוב לזכור שאחרי הצילומים והסטורי שתעלו לאינסטגרם ולפייסבוק, תישאר עוגת ענק יפהפייה שהאורחים ישמחו ליהנות ממנה – בחרו את הטעם שהכי "עושה לכם את זה" וזכרו שגם קלאסיקה "רגילה" של עוגת ווניל בציפוי קרם ווניל, היא מצוינת ותשמח את כל הטועמים.

עוגות לחתונה – כל התשובות לשאלות הנפוצות

ש: איך בוחרים עיצוב עבור עוגות לחתונה?

ת: עוגות חתונה מעוצבות שנחשבות לפופולריות במיוחד ושגם יוצאות נפלא בתמונות, לרוב יהיו עם שתיים או שלוש קומות ועם קרם בהיר. למרות זאת, כמובן שטעמכם האישי הוא שקובע – במידת האפשר, בקשו מהאופה טעימה קטנה לפני שתחליטו סופית.

ש: האם יש עוגות חתונה כשרות?

ת: עוגה לחתונה ניתן להתאים לכל בקשה שלכם, בין אם אתם מעוניינים לקנות עוגה שחומרי הגלם שלה כשרים למהדרין, עוגת חתונה ללא גלוטן או אפילו כזו שלא כוללת ביצים. חשוב לוודא מראש את כשרות המקום שבו תיאפה העוגה, בהתאם לאמונה הפרטית שלכם, כמו גם היכולת של האופים להגשים את הרצונות האחרים שלכם בהקשר לטעמי העוגה ומאפיינים אחרים שתרצו שיהיו או שלא יהיו בה.

ש: מה עושים עם עוגות חתונה מעוצבות בתום האירוע?

ת: בחתונה מוגשים קינוחים ומנות אחרונות בכמות גדולה, שמספיקה לכל המוזמנים וגורמת לפעמים לעוגת החתונה המרשימה והיקרה, להישאר כמעט שלמה. תוכלו לבקש שישמרו עבורכם את מה שיוותר מן העוגה בקירור, לחלק פרוסות מפנקות לבני המשפחה האהובים שלכם וכמובן לשמור כמה חתיכות נדיבות לעצמכם, כדי לטעום עוד קצת ממתיקותו של האירוע החשוב והמשמח ביותר בחייכם.

שלח הודעה
היי כאן הווצאפ של חברת chef4u!
יש לך שאלה?
נשמח לענות :)
דילוג לתוכן